Wednesday, April 20, 2011

Ooperilaulja vastus

Kallis härra Adson!
Mina tunnen ennast Teie avalduse tõttu tõsiselt solvatuna. Kuidas Te julgete minu tööd nimetada lihtsaks ja mõttetuks meelelahutuseks? Mina leian, et ooper võiks vabalt olla teatriga ühe pulga peal. Miks te halvustate ooperit nõnda jõhkral viiisil? Meie jutustame täpselt samamoodi inimestele harivaid lugusid, ka meie teosed on vägagi õpetlikud ning harivad. Meie erinevus teatriga on vaid see, et teeme seda kõike lauldes, kuid see ei muuda meie tegevust kohe meelelahutuslikuks.Tsiteerides Teid: "Päris pentsik ette kujutada: ühelpool suur ja mitmekülgne ettevõte ja terve kogu elavaid inimesi, kes nädalate kaupa töötavad, kulutades omi närve ühe näidendi ettevalmistuse kallal, paljudel neist on seljataga pikk õppe- ja püüdmisaeg ning lähemas perspektiivis ainult hädapärane äraelamine ja tihtipeale mure homse päeva eest, moraalseist kaardi peale panekuist kõnelemata." Mina leian, et klassifitseerun samuti selliseks inimeseks. Ei tunne ennast mingilgi moel halvemana. Olen Teie peale sügavalt solvunud. Loodan, et muudate oma arvamust ka teiste minusuguste inimeste suhtes.

Lugupidamisega,
Drama Queen.

No comments:

Post a Comment